Stage Kinderdorp Hebron - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu Stage Kinderdorp Hebron - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu

Stage Kinderdorp Hebron

Door: DominiekSeinhorst

Blijf op de hoogte en volg Dominiek

13 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi,

ik dacht ik laat weer eens wat van me horen. Hier gaat op het moment alles hopi bon!

De afgelopen week zijn we bezig geweest met het maken van een beleidsplan voor Kinderdorp Hebron. De school opdracht is dat we deze moeten bekritiseren en aanpassen maar omdat er nog geen beleidsplan was hebben we maar besloten om deze te maken voor Hebron. Om een indruk te geven van wat er allemaal in een beleidsplan zit zal ik het in het kort uitleggen. In ons beleidsplan hebben we kort aangegeven wat de missie en visie is van Hebron.
Daarna hebben we alle factoren die betrekking hebben op interne en externe-analyse van het bedrijf genoteerd. Aan de hand van deze externe en interne analyse kunnen we zien waar het in het bedrijf goed gaat en waar het beter kan, en dus verbetering moet komen.

We willen meer inzicht krijgen over hoe men over Hebron denkt en we willen weten of de naamsbekendheid goed genoeg is. Hier zullen we de komende weken mee aan de slag gaan door middel van een opgestelde enquête. Ons plan is om volgende week 2 middagen in het centrum van Willemstad te enquêteren en de lokale mensen van dit eiland te ondervragen. Hierna zullen we de gegevens verwerken en aan de hand van de uitkomsten zullen we proberen oplossingen te bieden als dit nodig is.

Gisteren hebben we onder het genot van een heerlijke avondmaaltijd, gemaakt door onze stagebegeleidster Rommy, een aantal dingen doorgesproken over de gang van zaken. Hierin kwam naar voren dat ze vertreden waren met het plan dat we tot nu toe hebben gemaakt. Ook hebben we nog een aantal dingen veranderd aan de enquête zodat deze afgenomen kan worden in de loop van volgende week.

Nou, ik heb er zin in want het lijkt me leuk om inzicht te krijgen over de enquête die we hebben opgesteld.

Jullie horen gauw wel hoe het vergaan is.

Te awero!

• 14 Januari 2011 - 10:57

Remy:

Mo-j,
    Ah interne, externe analyse daar wordt ik mee doodgegooid. Wel leuk om te doen! DESTEP, SWOT? of hoe doe je dat? Veel plezier nog!

Ajuus,
    Remy

• 14 Januari 2011 - 16:40

José:

mooi Dominiek alles goed voorbereid kun je aan de gang leuk zo'n enquete onder lokale bevolking. Kom je vanalles tegen en ook allerlei reacties . het wordt vast ook nog eens lachen ! veel plezier en succes en geniet van de vrienden ( en vriendinnen) om je heen en al het moois in de natuur. DE GROETEN josé

• 14 Januari 2011 - 19:37

Gerda:

Joh, het lijkt wel of je aan het werk bent!
    Vergeet niet om vaak genoeg naar het strand te gaan. Voor je het weet zit je hier weer in de binnenlanden van Nederland.
    groetjes, Gerda

• 22 Januari 2011 - 10:33

Jose:

hey, hoe gaat het, hoe verloopt de enquete ? wil de mensheid daar je vragen wel beantwoorden ??

• 02 Februari 2011 - 19:17

José:

he leef je nog?
    of ben je zoooooooooooo druk ? ik verwacht binnenkort een nieuw reisverslag(je) het allerbeste en de groeten van tante jootje