Kerst in de zon & 2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu Kerst in de zon & 2011 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu

Kerst in de zon & 2011

Door: DominiekSeinhorst

Blijf op de hoogte en volg Dominiek

02 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Om te beginnen wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! En ik wil ook iedereen bedanken voor de reacties op de reisverslagen.

zoals ik beloofd had laat ik jullie nog even meelezen hoe mijn feestdagen in de zon waren.

Laat ik voorop stellen dat het een hele andere kerst is geweest dan normaal. Wat ik toch vooral miste was de gezelligheid en de kou. Hier had ik niet het idee dat het kerst was omdat vooral de sfeer een beetje ontbrak. Kerstavond zijn we naar Cinco geweest, hier was een X-mass party waarbij de drescode wit was voor mannen en rood voor de vrouwen. Dit gaf wel een leuk effect in de discotheek.

Op de ochtend van de eerste kerstdag hebben we een kerst ontbijt gehad bij het huisje met alle huisgenoten. 's Avonds heb ik samen met de collega's en kinderen van Kinderdorp Hebron gegeten bij het bedrijf. Het eten bestond uit heerlijke salade's tot 3 soorten vlees. Na een gezellige avond, en een heerlijke maaltijd verder ben ik weer terug gegaan naar ons studentenhuis

Tweede kerstdag hebben we met alle huisgenoten een barbecue gehouden bij ons huis. Jammer dat de hond van de huisbazin ook een eigen kerstdiner wou want die had in zijn eentje alle hamburgers van de keuken tafel afgetrokken en achter het huis opgegeten. Jammer dat ik het niet zag want ik had hem nog wel smakelijk eten willen wensen!

Na kerst hebben vooral rustig aangedaan om ons op te laden voor oud en nieuw. We hadden kaarten bemachtigd voor Gerard Joling op Mambo Beach. Hier zijn we dan ook heen gegaan maar ik moet eerlijk zeggen dat we er meer van verwacht hadden. Niet dat ik wil klagen dat we op het strand het nieuwe jaar in gingen maar ik had toch iets meer show verwacht. Op 1 januari ben ik met Robert, Liza en Joanne naar Zanzibar gegaan om daar de Unox nieuwjaarsduik te doen. Aangekomen bij Zanzibar kregen we een unox muts en om iets voor 12uur verzamelde iedereen zich bij het water. Na afgeteld te hebben sprong iedereen in het water. (hier komt nog een filmpje van) Na de nieuwjaarsduik kregen we Unox snert en hebben we een te gek feest gehad op het strand.

Enkele weken geleden hebben we ook nog de Christoffelberg (hoogste berg van Curacao) beklommen. Daar hebben we iets langer dan 1,5 uur over gedaan maar het uitzicht dat er bovenop de berg was was het klimmen waard.

We zijn ook nog via een bekende die hier voor 10 dagen kwam naar Seaquerium geweest. Dit is een soort van Dolfinarium. Daar hebben we een zeeleeuwen show en de dolfijnen show gezien. Er was na de dolfijnen show ook nog de mogelijkheid om met een dolfijn op de foto te gaan terwijl hij je dan een kus geeft maar dit hebben we niet gedaan omdat we binnenkort een datum gaan prikken om te zwemmen met dolfijnen.

Er is al weer een hele hoop geschreven maar niets hiervan ging over stage, dit komt dan ook omdat we de afgelopen 2 weken vrij waren. Binnenkort zullen we een marktonderzoek beginnen gericht op de naamsbekendheid en het imago van Hebron. Hiervoor zullen we een enquête houden in de binnenstad van Willemstad. Daarnaast zullen we kijken hoe zij dit kunnen verbeteren en hoe wij hiermee kunnen helpen.

Ik ga er maar weer eens een einde aan maken, de beste wensen en een fijn 2011!

Ayo

  • 04 Januari 2011 - 09:33

    José:

    hoi, inderdaad heel andere feestdagen beleving in die warmte maar genoeg gefeest en lekker gegeten en lekker vrij gehad...Nu aan de slag net als wij hier.. (Ik heb er ook al weer een studiedag opzitten !! 3 januari goede start niet ? vreselijk ik was helemaal gaar gisteren). Maar jij...Succes en plezier met het enqueteren in de stad en de start van het marktonderzoek ! Gaan met die banaaan !! en heb het samen gezellig. groeten

  • 04 Januari 2011 - 20:32

    Roy:

    Beste wensen voor 2011 Domi!!
    Maar maak eens aan dat je naar huis heen komt!
    Oude en nieuw bij jou thuis was toch beter:P(Ofjah anders:P)

    spreek je wel weer,
    Groetjes jonge

  • 06 Januari 2011 - 04:51

    Dominiek Seinhorst:

    @ José

    Hee,
    Inderdaad een goeie start!:P dankjewel en dat gaat vast en zeker lukken=)

    @ Roy

    Jaa het was een keer wat anders dan een feest in huize Seinhorst! Het is nog maar 98 daagjes dus dat is al weer best snel!
    We zien elkaar!


  • 07 Januari 2011 - 10:54

    Bart:

    ik was eerder boven op de berg dan jij(A)

  • 08 Januari 2011 - 18:55

    Diane/Jos/Sanne:

    Hoe gaat ie? Nog bedankt voor je mooie kaart, beetje late reactie...maar daarom niet minder gemeend!!! Heb je al zin om sneeuwballen te gooien of geniet je toch liever van de zon. Het is hier nu heel vies weer, regen...Jos zou eigenlijk gaan skieen in Winterberg maar daar regent het nu ook en is het 7 graden, dus dat was wel balen. Sanne gaat dinsdag met school naar Winterberg, als het door gaat??? Geniet van alles en doe de groeten aan je vrienden!!!!
    Lieve groetjes van de Bergervoetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao

Recente Reisverslagen:

13 April 2011

Het laatste verslag!

15 Maart 2011

nog één maand te gaan.

09 Februari 2011

Dushi Curacao

13 Januari 2011

Stage Kinderdorp Hebron

02 Januari 2011

Kerst in de zon & 2011
Dominiek

Actief sinds 20 Sept. 2010
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 33445

Voorgaande reizen:

05 November 2010 - 15 April 2011

Curaçao

Landen bezocht: