Stage Curacao - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu Stage Curacao - Reisverslag uit Ulft, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu

Stage Curacao

Door: DominiekSeinhorst

Blijf op de hoogte en volg Dominiek

04 November 2010 | Nederland, Ulft

Hallo allemaal,

Het is dan eindelijk bijna zo ver! De laatste dingetjes nog in de koffer pakken en dan ben ik klaar om te gaan!

Vanavond ga ik nog even naar de verjaardag van me opa en daarna komen alle vrienden nog even 'afscheid' nemen onder het genot van een heerlijk pilsje.

Morgen ochtend om kwart voor 6 rijden we samen met Jeen en zijn ouders richting Amsterdam. Daar vertrekt om 9.35 het vliegtuig richting Hato (Curacao). Om 14.15 lokale tijd verwachten we aan te komen! Het tijdsverschil is 5 uur dus de reis zal ongeveer iets meer dan 9,5 uur duren.

Maandag zal de stage beginnen en Jeen en ik gaan samen stage lopen bij Kinderdorp Hebron. Deze stage zal een half jaar gaan duren. Meer informatie over de opdrachten die wij gaan uitvoeren zal ik binnekort plaatsen in een blog. Je kan al wel vast een kijkje nemen op de site waar jeen en ik stage gaan lopen: www.hebron.an/

Het begint nu wel aardig spannend te worden alhoewel ik verwacht dat ik het morgen pas echt besef op het vliegveld. Ik zal via deze site af en toe wat van me laten horen en voor de mensen die intrese hebben om te bellen ben ik via Skype te bereiken.

nou, ik heb er zin in!

Groetjes!

  • 05 November 2010 - 10:31

    Iwan:

    Hoi Dominiek,

    Ik heb je van de week niet meer gezien maar via deze weg wil ik je een super half jaar wensen!!! Geniet ervan.
    Gr. Iwan

  • 05 November 2010 - 18:48

    Angela En Fam :

    hoy dominiek .goede reis gehad? hou je de voeten nog droog hier in ollanda is het al niet veel anders hele dag flink geregent en triest weer. we horen nog wel van jou doeiiiiii

  • 06 November 2010 - 16:28

    José:

    Hoi Dominiek, je bent er ! veel succes en geniet van deze bijzondere ervaring en belevenissen...we volgen je!...Ome henk en josé

  • 08 November 2010 - 15:04

    Dominiek Seinhorst:

    Heey allemaal,

    @iwan
    leuk dat je nog even wat stuurt. Ik ga er zeker van genieten!:)

    @ angela en fam
    Jaa we hebben een goeie reis gehad. Iets langer over gedaan dan verwacht maar opzich geen problemen gehad.

    @ José
    Ik ga me best doen en ik ga er vanuit dat het ook wel byzondere belevenissen worden!

    groetjes

  • 12 November 2010 - 19:34

    Bart Voetballer E2:

    cool ik heb al een paar plaatjes gezien en het ziet er lekker uit.
    Leuk chillen aan het strand met je vrienden.
    Ook de video is grappig dan kom je opeens en dan maak jij een big smile. Morgen tegen Dinxperlo die staan
    eerste en dan de week erop tegen plaats 2 AZSV
    en dan de week erop tegen de laatste plaats Varseveld
    Groetjes en veel plezier
    op Curacao van Bart en familie.

  • 02 Mei 2011 - 10:06

    Lieke:

    Halloo,
    Ik heb even een brutale vraag. Ik zit momenteel in het derde jaar SPH en ben samen met nog vier meisjes op zoek naar een afstudeerproject voor volgend jaar, in Curacao!! We willen heel graag een project met de doelgroep kinderen. Nu lukt het niet zo goed om een project aan de haak te slaan, vandaar dat ik jou een bericht stuur. Hetgeen wat jij doet klinkt echt heel vet! Zijn er daar mogelijkheden om een afstudeerproject te doen? Als je ons verder zou willen helpen met informatie, zou dat heeeeel fijn zijn! Want we willen super graag dat ons project in Curacao doorgaat natuurlijk!
    Ik hoop iets van je te horen! Mijn emailadres is lieke_van_arendonk@hotmail.com

    Groetjes Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ulft

Curaçao

Recente Reisverslagen:

13 April 2011

Het laatste verslag!

15 Maart 2011

nog één maand te gaan.

09 Februari 2011

Dushi Curacao

13 Januari 2011

Stage Kinderdorp Hebron

02 Januari 2011

Kerst in de zon & 2011
Dominiek

Actief sinds 20 Sept. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 33454

Voorgaande reizen:

05 November 2010 - 15 April 2011

Curaçao

Landen bezocht: