De eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: DominiekSeinhorst

Blijf op de hoogte en volg Dominiek

07 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
Na een behoorlijk lange reis van ongeveer 10 uur zijn we vrijdagmiddag rond 4uur plaatselijke tijd aangekomen op het vliegveld van Curacao. Daar zijn we opgehaald door de huisbazin van onze villa. Ongeveer 20 minuten van het vliegveld af ligt onze villa. Het is er niet heel erg luxe en schoon maar hier kunnen wij ons wel een half jaar vermaken.
Van een jetlag heb ik niet echt last gehad want we hebben de eerste dag meteen even een cafe'tje gepakt met een paar huisgenoten. We hebben het niet al te laat gemaakt en zijn dus ook aardig vroeg gaan slapen.
Zaterdag ochtend waren we dus goed uitgeslapen en hebben we wat eten ingeslagen bij de supermarkt die hier op een paar minuten lopen ligt. Heerlijke knakworsten met een bolletje als ontbijt!
Voor de rest van de dag hebben we ons vermaakt in het huisje. 's avonds was het plan om met een paar huisgenoten te gaan stappen maar omdat er ernstige regenbuien waren verwacht zijn de andere 2 huisgenoten niet mee gegaan! wij zijn er wel heen geweest en we hebben ons hier kostelijk vermaakt aan het strand van Mambo Beach. Er was een Amstel Gold Race Party en we hebben dus een aantal bekende mensen gezien waaronder Andy Sleck, Robert Geesink, Eric Hulseborst en Bas Muijs. Met de laats genoemde zijn we ook nog op de foto geweest.
Vandaag (zondag) zijn we voor het eerst naar het strand geweest bij Cabana Beach. Het was een beste klus om er met het openbaar vervoer heen te gaan want we hebben (nog geen) auto. Maar het was het dubbel en dwars waard! Prachtig witte stranden met houten hutjes en een helder blauwe zee! Wat wil je nog meer!
Ook hebben we vandaag contact gehad met het stage bedrijf, daarin kwam naar voren dat we woensdag langkomen om kennis te maken en waarschijnlijk beginnnen we donderdag met stage!
Vanavond zullen we nog uitgaan want er schijnt een place to be te zijn waarbij een Wet and Wild party is! daar gaan we ons nu maar eens voor omkleden!
Wij vermaken ons nog wel een tijdje! Woensdag/Donderdag zullen we met onze stage beginnen dus daarna zal je daar meer over kunnen lezen!
Groetjes!!

• 08 November 2010 - 09:21

Melanie:

Super om nu al een leuk verhaal te mogen lezen!!

• 09 November 2010 - 14:05

Bart Prinsen:

Hey Gozer,

Goed idee om naar Curacao te gaan. Wij winnen direct met 8-1 van SDZZ! :-)

• 09 November 2010 - 14:42

Dominiek Seinhorst:

Hee Bart!

jaa ik hoorde het al! ga vooral zo door dan kan ik hier in curacao blijven!:P

• 09 November 2010 - 17:26

Henk En José:

een goed begin....!!! is het ....

• 11 November 2010 - 21:11

Lisanne:

Hee..

Wij hebben via american airlines geboekt.. en wij waren in totaal ongeveer 280 euro kwijt aan hotel en ticket.. 240 euro voor ticket.. en dan iets van 40 euro voor het hotel maar er komt nog wat bij hoeveel dat nog is weet ik nog niet..

Veel succes met zoeken..;)

Groetjes..!!