Het gaat beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen

Door: DominiekSeinhorst

Blijf op de hoogte en volg Dominiek

17 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Wat zeuren jullie toch allemaal over de kou, mist en regen daar in Nederland?

Hier is het ook koud met de airco, en hier hebben we ook wel eens regen! Maar wij klagen niet.

Maar even terug naar het verhaal, afgelopen week is er een hoop verbeterd in het huis. We hebben vloerbedekking gekregen, het douche gordijn is vervangen, alles is schoongemaakt en zelfs de 2e koelkast is aangesloten. Dat er vloerbedekking is gekomen vind ik wel het fijnste. Nu lopen we in iedergeval niet meer op onze slaapkamer op beton. We hebben ook de Kamer aangepast door het anders in te delen zodat we allebij een plekje voor ons zelf hebben. Hierbij hebben we het ook een beetje aangekleed met posters en foto's.

We zijn dan ook eindelijk begonnen met onze stage. Na de 1,5 week die we geaclimatiseerd hebben is Cees onze begeleider bij ons thuis geweest om een aantal opdrachten door te nemen. We zullen de eerste weken vanuit ons huis de stage opdrachten doen. Deze opdrachten hebben veel te maken met het communicatie gedeelte. Cees heeft ons ook de beschikking over informatie van het bedrijf gegeven zodat we alles kunnen bekijken en onderzoeken. Als we daarmee klaar zijn gaan we beginnen om de communicatie van Hebron beter te maken zodat dit ook duidelijker naar buiten komt voor de buitenwereld. Daarbij richten we ons op Curacao en vooral op Nederland omdat hier de sponsoren vandaan komen. Meer over de stage zal ik binnenkort wel toelichten wanneer we al een paar opdrachten voldoende hebben afgerond.

Verder zijn we afgelopen weekend nog samen met Ruben(zit op de zelfde school en opleiding als wij) en Brian(een vriend van Ruben) naar Mambo Beach geweest. Hier draaide Ricky Rivaro een bekende DJ. Zondag zijn we ook nog met Ruben en Brian naar Bermuda geweest. Hier loopt Ruben stage en het is net als Mambo Beach een discotheek. Allebij prachtige plekken om uit te gaan.

Vandaag zijn er nog 3 nieuwe huisgenootjes gekomen waarvan we er 1 kennen uit Gendringen. Zo begint dan langzamerhand het huis vol te stromen met ander studenten.

Ik moest nog even vermelden van Jeen dat hij het eten van Chefkok D. Seinhorst uitermate goed vond smaken. We maken hier zelf het eten en meestal wisselen we dat om de dag af.

De verbinding hier met het internet is niet echt snel maar msn en skype werkt gelukkig wel hier. Het is altijd leuk om met je ouders, familie en vrienden te skypen. Als je mij wilt proberen te bereiken op skype hou dan wel rekening met 5 uur tijdsverschil(het is bij jullie 5 uur later). Ik ben te vinden onder de skypnaam: dominiekseinhorst. Dus is zou zeggen give it a try!

Genoeg gepraat, ik ga maar eens naar binnen om me klaar te maken en om snel weg te gaan van de muggen hier. We zijn nog even van plan om naar het TMF-Cafe te gaan.

Nou veel plezier met de kou, de regen, de mist, en misschien nog wel de sneeuw. En laat het niet na om een berichtje te plaatsen, altijd leuk om te lezen!

Groetjes vanuit het zonovergoten Curacao!

• 18 November 2010 - 02:14

zat ik ook maar in curacao =(

• 18 November 2010 - 07:46

Mooiboy:

mooiboy

• 18 November 2010 - 08:50

Remy:

Aapie! Ziet er goed uit. Enjoy it!

• 18 November 2010 - 12:00

Lisa Kuipers:

Sounds good guys!

veel succes daar!

• 18 November 2010 - 16:06

Sybrenne:

Je mag ook niet klagen als het weer zo lekker is dat je airco nodig hebt!:P Ik zal aan je denken als ik sochtends me autoruiten aan het krabben ben (A)

Xx

• 21 November 2010 - 18:12

Marga Arentz:

dominiek van harte gefeliciteerd met je verjaardag

namens marga jeroen simone en esther arentz groetjes vanuit ulft

doeiiiiiiiiiiiii

• 23 November 2010 - 11:33

Di En Det:

goeiemoggel Dominiek, van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag
    Dat je maar een grote jongen mag blijven! Heb je al een ontbijtje op bed gehad van Jeen of een mooie schone dame? maak er een gezellige dag van, doen wij ook! tot vanavond op skype
    Groetjes uit de achterhoek
    Kusjes van je tante en je liefhebbende moeder smak, smak, smak

• 23 November 2010 - 14:51

Jan En Fenny:

Ha Dominiek, van harte gefeliciteerd en maak er een fijne dag van. Je eerste verjaardag met zulk mooi weer.

• 23 November 2010 - 19:24

Maaike:

Heey!! Gefeliciteerd!!!! Ga je 't vieren ergens op een strand??
    Veel plezier vandaag, wel jammer dat je al je cadeaus moet missen..

grtjs Bjorn Maaike en een neefje of nichtje to be..

• 23 November 2010 - 22:18

PETER EN JACQUELINE:

HEEEEEEI
    DOMENIEK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG (5 UUR )HET KAN AL WELK GISTEREN ZIJN GEWEEST MAAR BIJ DEZE DAN TOCH NOG. VEEL STUDI PLEZIER EN ERVAN GENIETEN.

GROETJES JACQUELINE EN PETER

• 27 November 2010 - 15:03

Frank Jeannet:

Dominiek alsnog van Harte Proficiat met je 20e verjaardag (wel een beetje laat) maar wij zijn het nog niet vergeten.
    Veel succes met de studie en het verblijf daar (zo te zien lukt dat wel).
    Groeten van Frank en Jeannet uut Ulft.

• 29 November 2010 - 23:00

Gerdie & Bennie:

Hallo Dominiek,
    Heel veel succes met jouw stage.
    Wat zal het rustig zijn met oud en nieuw. Hier is het koud en het sneeuwt maar wij hebben geen last van muggen. Skypen gaan we ook nog
    proberen maar als dat niet lukt , help
    jij ons tzt wel toch.
    Groetjes en veel plezier.
    Gerdie en Bennie.