Fijne Feestdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu Fijne Feestdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominiek Seinhorst - WaarBenJij.nu

Fijne Feestdagen

Door: DominiekSeinhorst

Blijf op de hoogte en volg Dominiek

24 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Vanuit Curaçao wil ik jullie door middel van een kerstkaart die ik gemaakt heb een prettige kerst wensen en alvast een gelukkig nieuwjaar. De kerstkaart vind je onder dit verslag bij de foto's!

Groeten vanuit het zonovergoten Curaçao!

• 25 December 2010 - 20:27

Henk En José:

hallo Dominiek ook jij een fijne kerst ..ik heb even niet kunnen reageren...mijn vader was slecht, (waken, verzorgen ) en hij is inmiddeles gestorven en gecremeerd. In dit soort situaties heb je wat anders aan je hoofd en kom je nergens anders aan toe. Vandaag zijn we met Jolene en Tim in Eibergen geweest en hebben Kerst "gevierd "met Babs en Guido , Eva en Robbe. De temperatuur bij jou is beter dan hier hoewel het wel sfeervol is al die sneeuw maar het geeft ook veel gevaarlijke situaties. Je ziet veel sneeuwpopppen en iglos verschijnen overal en bij ons bij het pakhuus , de molen wordt flink van de berg afgegleden met sleetjes en dergelijke. Is je oorpijn nu echt over ? want ik weet uit ervaring hoe pijnlijk dat kan zijn . Nou ik krijg telefoontjes maak het berichtje even af.. het allerbeste jongen , geniet daar , succes en tot mails josé

• 26 December 2010 - 09:56

Carel:

Hoi Dominiek, ook fijne feestdagen van ons gewenst uit een dichtgesneeuwd Gaanderen.
    Gisteren bij Opa wezen eten, was gezellig.
    We hebben nog gekeken naar jou `Kerstboodschap`op de laptop van Remy+ er waren veel jaloerse blikken.....
    Ik hoop dat je het een beetje uithoud met al die hitte aan die kant. Moeten we nog sneeuw voor jou bewaren.
    De Groetjes van ons
    Carel Inge Marieke Jan Willem Dominika

• 30 December 2010 - 19:32

Paul,monique Sommers:

hallo dominiek,we hoorden van je vader dat je in Curacao zit.
    Wij zijn er in 1992 ook geweest (en ook op Aruba en Bonaire.)
    Mooi is het daar,alleen veel wind.
    Maar wij zitten nu al weken met sneeuw en jij lekker in de zon.
    Geniet van de zon en je stage.
    Fijne jaarwisseling en veel plezier nog.
    Groetjes van Paul,Monique,Nienke,Rick Sommers.

• 31 December 2010 - 18:02

José:

even een fijne jaarwisseling wensen , het zal heel anders zijn voor je dan je gewend was... hier krijgen we smog( mist en vuurwerkdampen) ik zie een berichtje van fam. Sommers is dat familie van guido van babs ? Nou wij gaan vanavond eerst even naar mijn moeder daarna een paar uur tot na middernacht naar je opa in gaanderen ....oliebollen en appelflappen eten enz....we denken aan je veel plezier en geniet van de bijzondere momenten die je daar nu beleven zal Oud en Nieuw op Curacao ! Wauw.... gedraag je wel hoor.... liefs ...ome henk en José

• 01 Januari 2011 - 14:41

Gerda:

Hoi Dominiek,
    Ik wens je een heel fijn 2011 !